Producten
Waar vind ik de productinformatie?
Meer informatie over het product vindt u aan de rechterkant van het product. U kunt op het vakje klikken voor meer informatie.
Mijn account
Hoe maak ik een account aan?
U kunt een account aanmaken tijdens het bestelproces.
Moet ik een account aanmaken?
U heeft geen account nodig om te kunnen bestellen in onze webshop.
Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
Als u uw wachtwoord bent vergeten, druk dan op de knop ‘wachtwoord vergeten’ onder het inlogscherm om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Als u uw e-mailadres invoert, ontvangt u automatisch een nieuw wachtwoord. Als de inlogproblemen aanhouden, neemt u dan gerust contact met ons op.
Waar kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
Op de pagina ‘mijn account’ kunt u uw recente bestellingen, verzend- en factuur adresssen, gegevens, wachtwoord en account gegevens beheren en wijzigen.
Waar kan ik mijn factuur- en verzend adressen wijzigen?
Op de pagina ‘mijn account’ kunt u uw recente bestellingen, verzend- en factuur adresssen, gegevens, wachtwoord en account gegevens beheren en wijzigen.
Waar kan ik mijn recente bestellingen bekijken?
Op de pagina ‘mijn account’ kunt u uw recente bestellingen, verzend- en factuur adresssen, gegevens, wachtwoord en account gegevens beheren en wijzigen.
Bestellen
Er ontbreekt een artikel in mijn bestelling.
Wanneer er een artikel ontbreekt in je bestelling neem dan contact op met onze klantenservice via: info@limitedfs.nl of +31 (0)85 – 4018198. Dan zoeken wij een passende oplossing.
Wat moet ik doen als er een artikel beschadigd of stuk is aangekomen?
Vul het retourformulier in op onze website. Of stuur een e-mail, ondervermelding van het ordernummer, naar info@limitedfs.nl waarin je aangeeft welk artikel stuk is. Voeg duidelijke foto’s van de schade toe aan je mail. Nadat je antwoord hebt gekregen van onze klantenservice kun je het kapotte artikel gratis retourneren.
Wat is de status van mijn bestelling?
Wij houden je op de hoogte van de status van je bestelling. Bij een bestelling ontvangt een bevestiging in je e-mail en je ontvangt een e-mail wanneer je bestelling is afgerond. Zodra de bestelling is verzonden ontvangt een track & trace code in je mail van PostNL met een link om je bestelling te volgen.
Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?
Bezorging via PostNL: €5.95 per bestelling.
Voor het buitenland gelden andere tarieven.
Ik wil mijn bestelling naar het buitenland laten sturen. Wat zijn de kosten hiervan?
Kan ik mijn bestelling achteraf wijzigen of annuleren?
Wanneer je je bestelling wilt wijzigen of annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Je kunt ons bereiken via info@limitedfs.nl en +31 (0)85 – 4018198 (ma. t/m vr: 9:00 tot 18:00 uur).
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Bij een online bestelling voor 16:00 uur besteld en betaald geldt de volgende dag in huis in Nederland en Belgie.
Kan ik mijn pakket op een ander afleveradres laten bezorgen?
Je kan een ander bezorgadres opgeven dan het factuuradres. Hier kan je voor kiezen tijdens het plaatsen van je bestelling.
Ik wil een grote order plaatsen. Kan dit?
Zolang de artikelen voorradig zijn kun je meerdere artikelen bestellen. Niet genoeg voorraad? Neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie.
Betalen
Welke betaalmiddelen kan ik gebruiken?
In de checkout kunt u kiezen voor verschillende betaalwijzen. Bij Limited Food Stories kunt u op de volgende manieren betalen: iDEAL, Creditcard, Mister Cash, PayPal en Sofort Banking.
Betalingen lopen via Mollie.
Kan ik ook achteraf betalen?
Helaas, je kunt niet achteraf betalen.
Mijn betaling is niet gelukt. Wat nu?
Wanneer je betaling niet is doorgekomen, komt de bestelling ook niet in ons systeem. Dit betekent dat je bestelling niet verzonden zal worden. Je kunt de bestelling opnieuw plaatsen.
Wenst u op een andere manier te betalen dan u eerder had aangegeven? Wij kunnen ook de betaalwijze voor u aanpassen. Neem contact met ons op als je hierover vragen hebt.
Bezorgen & Retour
Ik wil mijn pakket retourneren. Hoe doe ik dit?
Bij Limited Food Stories kunt u artikelen ruilen of retourneren binnen 14 dagen na ontvangst. Je kan het pakket binnen 14 dagen gratis terugsturen door gebruik te maken van het retour formulier op onze website. Vul dit formulier zo volledig mogelijk in.
Hoe lang duurt het voordat mijn retour is verwerkt?
Wanneer je het pakket via PostNL terugstuurt duurt het 1 tot 2 dagen voor hij bij ons binnen is. Daarna gaan wij uit van ongeveer 14 dagen verwerkingstijd.
Krijg ik mijn geld teruggestort als ik mijn bestelling deels of geheel retourneer?
Je betaalt alleen voor de artikelen die je houdt.
Hoe lang duurt het voordat mijn pakket wordt afgeleverd?
Wij streven ernaar dat bestellingen die op een werkdag voor 16:00 uur geplaatst en betaald zijn, de volgende dag in huis zijn. Dit geldt ook voor zaterdag en alleen in Nederland en België. Wegens drukte kan van deze richtlijn afgeweken worden.
Hoe lang duurt het voor mijn geld weer op mijn rekening staat?
Wanneer je het pakket via PostNL terugstuurt duurt het 1 tot 2 dagen voor hij bij ons binnen is. Daarna gaan wij uit van ongeveer 14 dagen verwerkingstijd. Je ontvangt creditnota per mail wanneer je retour is verwerkt. Het bedrag staat dan binnen 24 uur op de rekening waarmee is betaald.
Nieuwsbrief
Hoe kan ik me aanmelden voor de nieuwsbrief?
Je kunt je aanmelden voor onze nieuwsbrief via onze website.
Hoe kan ik me uitschrijven voor de nieuwsbrief?
In de nieuwsbrieven die je ontvang vind je een link waarmee je je kan uitschrijven voor onze nieuwsbrief.
Sending International
I live outside the Netherlands and want to place an order. Is that possible?
At the moment we deliver in several countries like; Austria, Belgium, Bonaire, Canada, Curacao, Denmark, Finland, France, Germany, Italy, Luxembourg, Netherlands, Norway, Portugal, Republic of Ireland, Spain, Switzerland, United Kingdom, United States.