Producten

Meer informatie over het product vindt u aan de rechterkant van het product. U kunt op het vakje klikken voor meer informatie.

Mijn account

U kunt een account aanmaken tijdens het bestelproces.

U heeft geen account nodig om te kunnen bestellen in onze webshop.

Als u uw wachtwoord bent vergeten, druk dan op de knop ‘wachtwoord vergeten’ onder het inlogscherm om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Als u uw e-mailadres invoert, ontvangt u automatisch een nieuw wachtwoord. Als de inlogproblemen aanhouden, neemt u dan gerust contact met ons op.

Op de pagina ‘mijn account’ kunt u uw recente bestellingen, verzend- en factuur adresssen, gegevens, wachtwoord en account gegevens beheren en wijzigen.

Op de pagina ‘mijn account’ kunt u uw recente bestellingen, verzend- en factuur adresssen, gegevens, wachtwoord en account gegevens beheren en wijzigen.

Op de pagina ‘mijn account’ kunt u uw recente bestellingen, verzend- en factuur adresssen, gegevens, wachtwoord en account gegevens beheren en wijzigen.

Bestellen

Wanneer er een artikel ontbreekt in je bestelling neem dan contact op met onze klantenservice via: info@limitedfs.nl of +31 (0)85 – 4018198. Dan zoeken wij een passende oplossing.

Vul het retourformulier in op onze website. Of stuur een e-mail, ondervermelding van het ordernummer, naar info@limitedfs.nl waarin je aangeeft welk artikel stuk is. Voeg duidelijke foto’s van de schade toe aan je mail. Nadat je antwoord hebt gekregen van onze klantenservice kun je het kapotte artikel gratis retourneren.

Wij houden je op de hoogte van de status van je bestelling. Bij een bestelling ontvangt een bevestiging in je e-mail en je ontvangt een e-mail wanneer je bestelling is afgerond. Zodra de bestelling is verzonden ontvangt een track & trace code in je mail van PostNL met een link om je bestelling te volgen.

Bezorging via PostNL: €5.95 per bestelling.

Voor het buitenland gelden andere tarieven.

Wanneer je je bestelling wilt wijzigen of annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Je kunt ons bereiken via info@limitedfs.nl en +31 (0)85 – 4018198 (ma. t/m vr: 9:00 tot 18:00 uur).

Bij een online bestelling voor 16:00 uur besteld en betaald geldt de volgende dag in huis in Nederland en Belgie.

Je kan een ander bezorgadres opgeven dan het factuuradres. Hier kan je voor kiezen tijdens het plaatsen van je bestelling.

Zolang de artikelen voorradig zijn kun je meerdere artikelen bestellen. Niet genoeg voorraad? Neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie.

Betalen

In de checkout kunt u kiezen voor verschillende betaalwijzen. Bij Limited Food Stories kunt u op de volgende manieren betalen: iDEAL, Creditcard, Mister Cash, PayPal en Sofort Banking.

Betalingen lopen via Mollie.

Helaas, je kunt niet achteraf betalen.

Wanneer je betaling niet is doorgekomen, komt de bestelling ook niet in ons systeem. Dit betekent dat je bestelling niet verzonden zal worden. Je kunt de bestelling opnieuw plaatsen.

Wenst u op een andere manier te betalen dan u eerder had aangegeven? Wij kunnen ook de betaalwijze voor u aanpassen. Neem contact met ons op als je hierover vragen hebt.

Bezorgen & Retour

Bij Limited Food Stories kunt u artikelen ruilen of retourneren binnen 14 dagen na ontvangst. Je kan het  pakket binnen 14 dagen gratis terugsturen door gebruik te maken van het retour formulier op onze website. Vul dit formulier zo volledig mogelijk in.

Wanneer je het pakket via PostNL terugstuurt duurt het 1 tot 2 dagen voor hij bij ons binnen is. Daarna gaan wij uit van ongeveer 14 dagen verwerkingstijd.

Je betaalt alleen voor de artikelen die je houdt.

Wij streven ernaar dat bestellingen die op een werkdag voor 16:00 uur geplaatst en betaald zijn, de volgende dag in huis zijn. Dit geldt ook voor zaterdag en alleen in Nederland en België. Wegens drukte kan van deze richtlijn afgeweken worden.

Wanneer je het pakket via PostNL terugstuurt duurt het 1 tot 2 dagen voor hij bij ons binnen is. Daarna gaan wij uit van ongeveer 14 dagen verwerkingstijd. Je ontvangt creditnota per mail wanneer je retour is verwerkt. Het bedrag staat dan binnen 24 uur op de rekening waarmee is betaald.

Nieuwsbrief

Je kunt je aanmelden voor onze nieuwsbrief via onze website.

In de nieuwsbrieven die je ontvang vind je een link waarmee je je kan uitschrijven voor onze nieuwsbrief.

Sending International

At the moment we deliver in several countries like; Austria, Belgium, Bonaire, Canada, Curacao, Denmark, Finland, France, Germany, Italy, Luxembourg, Netherlands, Norway, Portugal, Republic of Ireland, Spain, Switzerland, United Kingdom, United States.